موزری گفت: امروزه تامین امنیت شبکه برق جزو ضروری‌ترین اهداف صنعت برق  است که با همکاری با نیروی انتظامی از هیچ تلاشی در این زمینه فروگذار نمی‌کنیم.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فرشید موزری مدیر حراست و امور محرمانه شرکت توزیع نیروی برق اهواز در نشست هم اندیشی با فرماندهی منطقه انتظامی اهواز گفت: امروزه تامین امنیت و پایداری شبکه برق جزو ضروری‌ترین اهداف صنعت برق  است که ما تلاش داریم با هم اندیشی هرچه بیشتر با نیروی انتظامی نسبت به استمرار خدمات رسانی به مردم از هیچ کوششی فروگذار ننماییم.

او افزود: جلوگیری از سرقت تجهیزات شبکه تامین کننده برق شهروندان و همچنین شناسایی سوء استفاده کنندگان از برق بصورت غیرمجاز و غیر قانونی جز اولویت‌های ما است که تلاش داریم با هماهنگی و برنامه ریزی هرچه بیشتر با نیروی انتظامی و انجام تعاملات لازم این مهم هرچه بیشتر تحقق یابد.

موزری تصریح کرد: یکی از مهمترین مواردی که مدتی است گریبانگیر صنعت برق در بحث تامین برق و جلوگیری از نوسان ولتاژ شده، گسترش غیرقانونی دستگاه‌های پر مصرف استخراج رمز ارز (ماینر) است که بحمدالله با همکاری گسترده نیروی انتظامی تاکنون نزدیک به ۲ هزار دستگاه کشف و با حکم قضایی ضبط شده است.

مدیر حراست و امور محرمانه بیان داشت: هر دستگاه ماینر به میزان ۲.۵ کیلووات ساعت یعنی معادل یک دستگاه کولرگازی ۲۴ هزار مصرف برق دارد که با توجه به گرمای هوا افزایش مصرف مشترکین، زمینه بروز نوسان ولتاژ روی شبکه برق را بوجود آورده اند که با هماهنگی نیروی انتظامی در حال کشف و ضبط هستیم.

 سرهنگ محسن دالوند فرمانده انتظامی شهرستان اهواز در این نشست تامین امنیت و آسایش مردم را از اصلی‌ترین رسالت‌های ذاتی این نیرو دانست و اظهار کرد: تمام توان نیروی انتظامی بصورت شبانه روزی در جهت جلب رضایت عمومی و تامین امنیت زیرساخت‌های شهری و تحقق حقوق شهروندی معطوف است و پرسنل خدوم این مجموعه در بخش‌های مختلف، متناسب با مسئولیت محوله در حال انجام وظیفه هستند.

او افزود: ضرورت همکاری مشترک در بحث تامین امنیت شبکه برق در دستور کار ما است که ان شاء الله با تعامل و هم اندیشی هرچه بیشتر امید داریم بتوانیم بصورت جدی پیشگیری لازم را در بحث پایداری شبکه برق انجام دهیم.

سرهنگ دالوند در زمینه دستگاه استخراج رمز ارز بیان داشت: تاکنون تعداد قابل توجهی ماینر توسط تماس شهروندان با سامانه پلیس ۱۱۰ گزارش شده است که بلافاصله مامورین با حکم قضایی در محل حاضر و اقدام به ضبط آن‌ها شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان اهواز تصریح کرد: امیدواریم با همکاری مشترک در بحث شناسایی و دستگیری سارقین اموال عمومی مردم و عوامل وابسته بتوانیم همچون گذشته همکاری مناسبی داشته انجام نموده تا زمینه پایداری هرچه بیشتر شبکه برق شهروندان فراهم گردد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.